onsdag 17 juni 2009

some kind of DRÖMHUS

Detta huset var för mig en hägring när jag första gången såg det, det är ett riktigt drömhus för mig - om jag skulle vilja bo så lantligt, och ibland korta stunder vill jag det. Jag kan dessutom se hur jag gör om den högra längan till butik - för att i nästa sekund känna panik i att oj ska jag aldrig gå hemifrån då eller.. :-) Lena - detta är huset jag berättat om.
Denna grusväg finns i närheten av mitt hus, inte många hundra meter behövs innan jag kan känna på riktiga landet och jag gillar verkligen den kontrasten med var jag bor, dels i stan och dels på landet. I slutet av denna grusväg möts man av drömhuset ovan.

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Jisses det är ju taget ut en sagobok! Det var helt underbart Vännen och jag förstår att du vill bo där ;o)
Kramis/Lena