onsdag 20 maj 2009

Balkongsoffa

Denna pinnasoffa hittade jag på loppis-affären Emmaus i Malmö och den är början på min nya balkong. Den ska kläs om och få kuddar till sig. Kanske sänghimmel bakom sig. Sen ska ett bord införskaffas och nån slags stolar till. Har redan hittat spetsduk på loppis i Åkarp till bordet (helt plötsligt hittar jag saker på loppis, det är ju något jag inte direkt gjort de sista åren av olika anledningar). Pelargoner prunkar där ute också och en stor klättrande växt som kommer nerifrån - blåregn tror jag den heter - är gigantisk och jag klipper på den och funderar på hur många läskiga spindlar som redan kan tänkas bo i den, hmm..

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Du vad söt den var! Kul att du också är igång på loppisarna igen vännen och lyckas fynda lite ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS